Translate this page RO

Select language
InfoCons

Servicii de telecomunicații

Asistență pentru utilizatorii cu handicap

Utilizatorii cu handicap ar trebui să aibă acces la aceleași servicii de telecomunicații ca majoritatea consumatorilor.

În plus, ei ar putea beneficia de instrumente sau servicii speciale din partea furnizorului, care să le permită să utilizeze rețelele de telefonie – de exemplu, acces la servicii de transformare a textului în vorbire sau posibilitatea de a primi factura într-un format alternativ, precum Braille.

Autoritatea națională de reglementareen ar trebui să fie în măsură să vă ofere toate informațiile necesare despre aceste drepturi.

 

Vreți o gustare sănătoasă? Iată câteva variante!

Apeluri de acasă în altă țară din UE

Normele UE limitează tariful pe care trebuie să îl plătiți când efectuați un apel sau trimiteți un SMS din țara de reședință în altă țară din UE(În acest caz, cele 28 de state membre ale UE + Islanda, Liechtenstein și Norvegia). Vi se pot percepe maximum 0,19 EUR (+ TVA) pe minut de apel în altă țară din UE și maximum 0,06 EUR (+ TVA) pe SMS trimis în altă țară.

Tarifele maxime se aplică apelurilor pe care le efectuați de pe un telefon fix sau mobil din țara dumneavoastră către o rețea de telefonie fixă sau mobilă din altă țară din UE.

Utilizarea telefonului mobil în străinătate – roaming

Când utilizați telefonul mobil pe durata călătoriei în altă țară din UE(În acest caz, cele 28 de state membre ale UE + Islanda, Liechtenstein și Norvegia) nu trebuie să plătiți tarife adiționale de roaming.

Aceasta înseamnă că, atunci când sunați (de pe telefonul sau fix) sau trimiteți un mesaj (SMS):

  • în țara pe care o vizitați
  • în țara de origine
  • în altă țară din UE

vi se aplică același tarif ca cel pe care îl plătiți când efectuați un apel sau trimiteți un SMS în țara de origine. Pentru servicii de date, plătiți aceleași tarife ca și în țara de origine.

Informații suplimentare despre tarifele de roaming.

Sursa: Europa.eu

 

 

 

Citește și:

- Rezultatele controalelor ANSVSA dinainte de Crăciun

Ești asigurat? Cum te-ai asigurat? Ai citit contractul de asigurare?

- Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

- Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel - 021.9615 sau *9615

Whats App - 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Partenerii noștri
Super Consumator
Facebook Twitter YouTube Google+