Riscul poate fi administrat într-una dintre următoarele 3 modalități principale:
- Riscul este evitat, alegând să nu se participe într-o activitate din cauza riscurilor posibile (de exemplu, o persoană alege să nu conducă o mașină pentru a nu avea accident);
- Prin economisire: sunt economisiți bani pentru eventualitatea unei pierderi viitoare sau pentru cazuri neprevăzute (de exemplu, sunt economisiți bani pentru eventualitatea unui accident de mașină);
- Prin transferul riscului: este transferat riscul către o societate de asigurare (este plătită o sumă de bani – primă – într-un contract de asigurare și dacă riscul se produce, societatea de asigurare preia plata sumei întregi care acoperă paguba produsă, în limita de răspundere stabilită în contract).
- Care sunt principiile despăgubirii?
- Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!
- Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!
Nr. de tel - 021.9615 sau *9615
Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro
InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.
Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!
**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal