Translate this page RO

Select language
InfoCons

Bagaje pierdute, deteriorate sau întârziate?

Bagaje predate

În cazul în care bagajele predate la check-in au fost pierdute, deteriorate sau întârziate, vina directă este a companiei aeriene și aveți dreptul la o despăgubire de până la 1300 EUR. În situația în care daunele au fost cauzate de un defect al bagajului nu veți avea dreptul la despăgubiri.

 

Citește și:

Declararea unui număr de 14 alergeni alimentari pe etichetele produselor alimentare este obligatorie

Bagaje de mână

În cazul în care bagajul de mână este deteriorat pe parcursul călătoriei, vina este a companiei aeriene doar dacă deteriorarea s-a produs din vina sa.

Asigurarea de călătorie

Dacă doriți să căllătoriți cu articole scumpe, este recomandat să încheiați o asigurare privată de călătorie. Dacă nu doriți să optați pentru o asigurare, aveți opțiunea de a plăti un supliment pentru a obține dreptul la o despăgubire de peste 1300 EUR din partea companiei aeriene cu care călătoriți. Acest lucru trebuie realizat înainte, sau cel mai târziu în momentul în care vp prezentați la check-in.

Citește și:

Congelarea alimentelor poate ajuta la reducerea risipei alimentare!

Depunerea unei plângeri

Dacă doriți să depuneți o plângere trebuie să vă adresați companiei aeriene în termen de 7 zile în cazul în care bagajele au fost pierdute sau deteriorate și în termen de 21 de zile de la primirea bagajelor, în cazul în care acestea au sosit cu întârziere.

Sursa: Europa.eu

 

 

Citește și:

Ești asigurat? Cum te-ai asigurat? Ai citit contractul de asigurare?

- Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

- Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel - 021.9615 sau *9615

Whats App - 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

 

 

 

InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Partenerii noștri
Super Consumator
Facebook Twitter YouTube Google+