Navighezi în versiunea veche InfoCons.
This is default text for notification bar

Translate this page RO

Select language
InfoCons

Autovehiculul prezintă defecțiuni ascunse, iar contractul nu este echitabil – care este soluția?

  • Pensii Private InfoCons
  • Abonare la newsletter
  • Superconsumatorul
  • Romania 1918 - 2018
  • Marca Încrederii
  • Află cât costă produsele de bază în orașul tău!
  • Telefonul Consumatorilor
  • Publicația InfoCons

Un consumator slovac a cumpărat o mașină second-hand de la un dealer, iar după 2 luni a observat probleme la cablare. De asemenea, el a aflat că kilometrajul mașinii a fost manipulat. Așa că s-a plâns dealerului și a vrut să returneze mașina pentru a obține o rambursare. Dealerul a refuzat, spunând că în contractul de cumpărare este stipulat că cumpărătorul a avut ocazia de a testa vehiculul, iar acesta este vândut așa cum este, așa că acesta nu poate face plângere pentru orice fel de defecte care ar putea să apară.

 

Citește și:

Am primit informaţii false şi am cumpărat un produs care era diferit de ceea ce m-am așteptat. Pot să fac ceva chiar dacă vânzătorul este din altă țară?

După consultarea cu organizația locală de consumatori, consumatorul l-a informat pe comerciant că este ilegal să excludă responsabilitatea pentru defectele ascunse printr-o clauză de contract. Dealerul a convenit în cele din urmă să reducă prețul de cumpărare în mod proporțional cu defecțiunile.

Sursa: Europa.eu

 

 

 

 

 

 

 

Citește și:

Ești asigurat? Cum te-ai asigurat? Ai citit contractul de asigurare?

Ia atitudine! - Direcţionează 2%!

- Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

- Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel - 021.9615 sau *9615

Whats App - 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Partenerii noștri
Super Consumator
Facebook Twitter YouTube Instagram