Da, poţi! Există birouri UE – Reţeaua de Centre Europene ale Consumatorilor - în fiecare stat membru care să îţi ofere sprijin. Dacă există o problemă, poţi lua legătura și cu organizația națională de protecţie a consumatorilor.
Da, poţi! Există birouri UE – Reţeaua de Centre Europene ale Consumatorilor - în fiecare stat membru care să îţi ofere sprijin. Dacă există o problemă, poţi lua legătura și cu organizația națională de protecţie a consumatorilor.
Cum poţi să-ţi aperi #yourEUright în calitate de cumpărător european? Consultă secțiunea Contract Information pentru a afla mai multe detalii referitoare la drepturile tale atât înainte cât şi după achiziționarea produsului. Pentru achizițiile online una dintre opțiuni este soluționarea online a litigiilor. De asemenea, te poţi adresa la organizația națională de protecţie a consumatorilor.
Sursa: Europa.eu
- Smartwatch pentru copii, retras de pe piaţă de Comisia Europeană, pe motive de securitate
- Știați că?.... Economisire energie prin aparatele din dormitor
- Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!
- Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!
InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.
Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!
**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal