Translate this page RO

Select language
InfoCons

Campanii

Campania o9atitudine pentru cultură!

Campania o9atitudine pentru cultură!

Prin Campania „o9atitudine pentru cultură!” dorim redobandirea valorii culturale si readucerea in spatiul public a tot ce constituie identitatea Romaniei si a romanilor de

Pentru o Românie mai buna, doar împreună! Deșteaptă-te, române! Poți și tu! Implică-te!

Pentru o Românie mai buna, doar împreună! Deșteaptă-te, române! Poți și tu! Implică-te!

Chiar dacă trecem printr-o perioadă dificilă, InfoCons lanseaza Campania  ‘Pentru o Românie mai bună, doar împreună! Deșteaptă-te, române! ‘.

Campania sociala „ Mama Maria este alături de tine - Nimeni sa nu fie uitat ! Ajuta-ne sa ii ajutam !”

Campania sociala „ Mama Maria este alături de tine - Nimeni sa nu fie uitat ! Ajuta-ne sa ii ajutam !”

In contextul problematicilor actuale cu care ne confruntam cat si datorita starii de urgenta, InfoCons sub egida Federatiei Asociatiilor de Consumatori au initiat Campania sociale &a

 Campania Nationala de educare si informare a consumatorilor "Spala-te pe maini - Sanatate sta la o picatura distanta"

Campania Nationala de educare si informare a consumatorilor "Spala-te pe maini - Sanatate sta la o picatura distanta"

Scopul campaniei este acela de a contribui la cresterea nivelului de constientizare si informare a consumatorilor si in special a celor tineri cu privire la riscurile la care se expun daca nu benefici

Ziua Europeană a Numărului de Urgență 112

Ziua Europeană a Numărului de Urgență 112

În fiecare an, la data de 11 februarie se sărbătoreşte ziua numărului unic european de urgenţă „112”, ce reprezintă sistemul tehnic şi organizaţional al recepţionării şi transmiterii

Campania Națională Numere Utile - Aplicația 112

Campania Națională Numere Utile - Aplicația 112

Scopul Campaniei este de a  informa și conștientiza consumatorii, prin promovarea aplicației Apel 112.  Campania se desfășoară în parteneriat cu Serviciul de Telecomunicaț

Campanie de educare și informare a consumatorilor - drepturile consumatorilor de energie

Campanie de educare și informare a consumatorilor - drepturile consumatorilor de energie

Campaniei de educare si informare a consumatorilor privind mai buna gestionare a consumului de energie si reducerea risipei prin cunoastrea drepurilor consumatorilor de energie.   

Campania Națională “Închide!Stinge!Reciclează! – Fii Un Exemplu

Campania Națională “Închide!Stinge!Reciclează! – Fii Un Exemplu

Scopul campaniei este acela de a contribui la creșterea nivelului de conștientizare și informare a consumatorilor din România cu privire la protecția mediului, consumul sustenabil,  

Campania Nationala de protectie a consumatorilor in domeniul energiei

Campania Nationala de protectie a consumatorilor in domeniul energiei

Scopul Campaniei este acela de a educa si informa consumatorii cu privire la drepturile pe care le au in calitate de consumatori de energie electrica si gaze naturale.

Campania Nationala de educare si informare a consumatorilor in domeniul asigurarilor si pensiilor private

Campania Nationala de educare si informare a consumatorilor in domeniul asigurarilor si pensiilor private

Consumatorii au dreptul de a fi informaţi în mod corect, încă din faza pre-contractuală, asupra tuturor condiţiilor contractului de asigurare.  

Campania Nationala “o9atitudine! – InfoUtile!”,

Campania Nationala “o9atitudine! – InfoUtile!”,

Campanie  de educare si informare a consumatorilor cu privire la accesul acestora la numerele utile,  inclusiv numarul  protectiei consumatorilor conform Ordin 594/2014 priv

Campania „STOP Contrabandei! Ia atitudine!

Campania „STOP Contrabandei! Ia atitudine!

Campanie de informare, educare și întărire a capacității instituționale pe tema Contrabandei la nivel național, în vederea creării unei stări de spirit necesare pe diversele palier

STOP! Faceți diferența fără indifierență!

STOP! Faceți diferența fără indifierență!

Campanie realizata in parteneriat cu Ministerul Afacerilor Interne si Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor.

112 - 113  - Numere de urgență obligatoriu de afișat

112 - 113 - Numere de urgență obligatoriu de afișat

Campanie realizată de Serviciul de Telecomunicații Speciale în colaborare cu InfoCons - Asociație pentru Protecția Consumatorilor.

Alegeți un iluminat mai bun!

Alegeți un iluminat mai bun!

Campanie realizata in parteneriat cu Asociatia Romana pentru Iluminat si Recolamp.

112 - Sunați și salvați VIAȚA, PROPRIETATEA, MEDIUL

112 - Sunați și salvați VIAȚA, PROPRIETATEA, MEDIUL

Campanie realizată de Serviciul de Telecomunicații Speciale în colaborare cu InfoCons - Organizație Națională pentru Protecția Consumatorilor.

Si tu poti sa fii Mos Craciun pentru cineva! Ia atitudine! Cu o9atitudine poti aduce un zambet!

Si tu poti sa fii Mos Craciun pentru cineva! Ia atitudine! Cu o9atitudine poti aduce un zambet!

Avem un grup de cativa copii cu probleme sociale foarte grave care si-au exprimat in scris dorintele si credem ca fiecare dintre noi, cu un minim de efort putem sa indeplinim macar o singura dorinta

Acces la serviciul de urgenţă pentru persoanele cu dizabilităţi de auz şi/sau vorbire prin SMS la numărul 113

Acces la serviciul de urgenţă pentru persoanele cu dizabilităţi de auz şi/sau vorbire prin SMS la numărul 113

Campanie realizată de Serviciul de Telecomunicații Speciale în colaborare cu InfoCons - Organizație Națională pentru Protecția Consumatorilor.

Împreună pentru siguranța vârstnicilor

Împreună pentru siguranța vârstnicilor

Campanie inițiată de Poliția Română în colaborare cu InfoCons cu scopul creșterii gradului de securitate a vârstnicilor.

NU TRECE DINCOLO - ALEGE VIAȚA!

NU TRECE DINCOLO - ALEGE VIAȚA!

Campanie derulată de Ministerul Afacerilor Interne prin Inspectoratul General al Poliției Române - Direcția Rutieră, în colaborare cu InfoCons.

Protejați Pădurea

Protejați Pădurea

Campanie inițiată de Inspectoratul General pentru Situații de Urgență în colaborare cu InfoCons cu scopul protecției mediului înconjurător și a diminuării frecvenței incendiilor în m

Protejează-ți familia și locuința! - Atenție la focul deschis!

Protejează-ți familia și locuința! - Atenție la focul deschis!

Campanie inițiată de Inspectoratul General pentru Situații de Urgență în colaborare cu InfoCons, cu scopul conștientizării pericolului pe care focul deschis îl reprezintă.

Sfaturi de vacanță

Sfaturi de vacanță

Campanie inițiată de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor în colaborare cu InfoCons cu scopul educării și protejării consumatorului pe durata vacanței.

RCA - Sistemul B/M

RCA - Sistemul B/M

Campanie inițiată de Autoritatea de Supraveghere Financiară în colaborare cu InfoCons cu privire la conștientizarea baneficiilor aduse de sistemul bonus/malus.

Asigurare - Reasigurare: Astra S.A.

Campanie inițiată de Autoritatea de Supraveghere Financiară în colaborare cu InfoCons cu scopul oferirii unei linii de ghidare pentru asigurații, beneficiarii cât și păgub

Informații Utile -  Călătoria în străinătate

Informații Utile - Călătoria în străinătate

Campanie inițiată de Inspectoratul General al Poliției de Frontieră în colaborare cu InfoCons cu scopul informării cetățenilor români ce doresc să călătorească în străină

Protecţia consumatorilor în Uniunea europeană – Zece principii fundamentale

Campanie de educare şi informare a consumatorilor cu privire la drepturile şi obligaţiile pe care le au. Zece principii fundamentale: Cumpără ce doreşti, de unde doreşti; Dacă nu funcţio

Ai grija ce semnezi!

Ai grija ce semnezi!

Citeste eticheta!

Citeste eticheta!

Cere bonul fiscal!

Cere bonul fiscal!

Campania Naţională de Educare şi Informare a Consumatorilor în Domeniul Financiar – Bancar

Campania Naţională de Educare şi Informare a Consumatorilor în Domeniul Financiar – Bancar

15 martie 2013, Bucureşti – De Ziua Mondială a Drepturilor Consumatorilor, A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons lansează Campania Naţională de Educare şi Informare a Consuma

Concurs și eu susțin InfoCons

Concurs și eu susțin InfoCons

InfoCons – InfoCons, anunta startul concursului „Si eu sustin InfoCons!”.

Campanie de educare şi informare a consumatorilor cu privire la drepturile şi obligaţiile consumatorilor de gaze naturale

Campanie de educare şi informare a consumatorilor cu privire la drepturile şi obligaţiile consumatorilor de gaze naturale. În cadrul materialului realizat au fost furnizat informaţii utile c

Campanie de educare şi informare a consumatorului cu privire la respectarea legislaţiei rutiere aflate în vigoare

Campanie de educare şi informare a consumatorului cu privire la respectarea legislaţiei rutiere aflate în vigoare pe teritoriul României mai ales din perspectiva utilizării telefon

Campania Naţională “o9atitudine - InfoUtile!”

Campania Naţională “o9atitudine - InfoUtile!”

Datorita Campaniei Nationale “ o9 atitudine! – InfoUtile!” desfasurata de InfoConsomânia pentru mediatizarea numarului 0219551, numar ce a fost implement

Campania Nationala

Protectia consumatorilor, care inseamna promovarea si apararea drepturilor fundamentale ale consumatorilor, se realizeaza prin autoprotectie individuala si asociativa, si, respectiv, de catre institut

Campania

Campania de solutionare alternativa a disputelor

CAIETUL DE RECLAMATII constituie un mod rapid si eficient pentru colectarea reclamatiilor si sesizarilor consumatorilor. Reprezinta o maniera unitara la nivel national si standardizata, in vederea r

9 zile de o9atitudine!

Din 29 Iunie până pe 7 Iulie câştigi zilnic un premiu dacă eşti un consumator informat şi răspunzi corect la întrebările concursului de pe pagina noastra de Facebook. În fiecar

Cere Bonul Fiscal!

Cere Bonul Fiscal!

Campania "Cere bonul fiscal!" este initiata de catre Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorului si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania (InfoCons) si va fi structurata

A.N.P.C.P.P.S. Romania Partener in cadrul Proiectului 3E (EASA/Etica/Educatie)

Scopul Proiectului 3E (EASA/Etica/Educatie) este de a oferi profesionistilor actuali si viitori din domeniul publicitatii, elementele legate de etica pentru a intelege si crea publicitate responsabila

Proiect european "Provocari in invatarea pe tot parcursul vietii - Care sunt sansele de a beneficia de educatie?"

A.N.P.C.P.P.S. Romania desfasoara in perioada august 2009 - iulie 2011 Proiectul European "Provocari in invatarea pe tot parcursul vietii - Care sunt sansele de a beneficia de educatie?" ("CHALLENGES

Proiect european "Norme de etichetare a alcoolului in scopul protejarii tinerilor - PROTECT"

Asociatiile de consumatori implicate in proiect vor organiza in cele 6 tari participante focus-grupuri cu tineri. Rezultatele unui studiu complex asupra consumatorilor ce se axeaza pe etichetarea alco

Programul Operational Sectorial „Cresterea Competitivitatii Economice"

Finalizarea Proiectului „Educatie si implicare civica prin cresterea accesului la informatie in domeniul protectiei consumatorilor - Biblioteca Nationala - Centrul de Resurse pentru Societatea Civila

Paşaportul Consumatorului de Servicii Turistice

Proiectul va contribui la dezvoltarea şi consolidarea turismului intern prin creşterea gradului de încredere a turiştilor români şi străini în serviciile turistice de pe teritoriul României, în urma p

Proiect “Educatie si implicare civica prin cresterea accesului la informatie in domeniul protectiei consumatorilor”

Programul Operaţional Sectorial „Creşterea Competitivităţii Economice”; „Investiţii pentru viitorul dumneavoastră!” - Proiect co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională

Proiectul Ecologic Romanesc

Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România, prin Campania "O 9 Atitudine" în parteneriat cu Comisia pentru Administraţie Publică, Amenaja

Catalog tehnic european cu privire la fraudă în cazul mijloacelor de plată

Consumatorii sunt în general bombardaţi de noile tehnologii şi de noile metode de plată: carduri de credit, e-banking, plăţi prin telefon, bani electronici etc. În reclamele care se fac acestor mijloa

Seminarii în scopul prevenirii fraudelor prin mijloacele de plată

A.N.P.C.P.P.S. România, în colaborare cu asociaţia spaniolă de consumatori ADICAE (Asociación de Usuarios de Bancos, Cajas y Seguros), a desfăşurat în perioada 2008 - 2009, Proiectul european "Ciclul

Lansarea Grupului de Lucru "Adoptă Lacul Plumbuita"

Evenimentul de lansare a Grupului de Lucru din cadrul Campaniei "Adoptă Lacul Plumbuita - Adoptă O 9 Atitudine", ale cărui obiective sunt rezolvarea problematicilor constatate în zona Lacului Plumbuit

Economiseşte pentru tine! Economiseşte pentru mâine!

Campania propune o reconsiderare personală a felului în care ne raportăm la utilizarea resurselor pe care adeseori le tratăm ca inepuizabile, din neatenţie, grabă sau obişnuinţă.

CAMPANIA NAŢIONALĂ "E TIMPUL SĂ SPUNEM STOP!”

Promisiunea, ofeririea sau darea de bani ori alte foloase, precum şi pretinderea, primirea de bani sau alte foloase, acceptarea promisiunii unor astfel de foloase sau nerespingerea ei, constituie infr

Campania Naţională „Stop consumului de tutun de catre minori!”

Stop Consumului de Tutun de către Minori

Campania Naţională "Stop Consumului de Alcool de Către Minori"

Stop Consumului de Alcool de către Minori

Campania Naţională "Ajută Pentru a fi Ajutat" - 2%

Numai împreună putem dobândi produse şi servicii de calitate şi numai împreună putem deveni consumatori respectaţi!

Campanie de Conştientizare - Jocurile de Noroc Creează Dependenţă

Scopul campaniei de comunicare este acela de a conştientiza publicul jucător şi publicul potenţial jucător asupra riscului de dependenţă provocat de practica în exces a jocurilor de noroc, fără a desc

Programul Pentru Protecţia Consumatorilor de Produse şi Servicii de Asigurări - Campania Naţională "E Timpul să spunem Stop!"

Programul îşi propune informarea consumatorilor cu privire la drepturile legitime de care aceştia beneficiază, pentru a contracara expansiunea flagelului dării şi primirii de foloase necuvenite, ce ar

CAMPANIA NAŢIONALĂ SERVICIUL DE CONSULTANŢĂ DESTINAT AGENŢILOR ECONOMICI INFO-CONSULT

Acest nou serviciu oferit de A.N.P.C.P.P.S. România în parteneriat cu Institutul Naţional al Consumului - ROINC din România se doreşte a fi un nou instrument de educare şi informare

Centrul de Informare Europe Direct Braşov

Obiectivul general al proiectului îl constituie îmbunătăţirea nivelului de comunicare, facilitarea unei interacţiuni directe între cetăţeni şi Comisia Europeană prin informarea activă şi directă atât

12
Partenerii noștri
Super Consumator
Facebook Twitter YouTube Instagram