Translate this page RO

Select language
InfoCons

Situație sesizări luna mai 2020

InfoCons vă prezintă situația reclamațiilor pentru luna Mai 2020.

Un top al celor mai reclamate subiecte de consum în aceasta luna este constituit din următoarele domenii:

 

 

 

 

  •          Achizitii online- 9.93%
  •          Practici comerciale- 9.93%
  •          Utilitati - 9.93%
  •          Servicii Turism- 9.22%
  •          Garantii - 7.80%
  •          Servicii bancare - 7.80%
  •          Servicii postale si de curierat - 7.80%
  •          Telecomunicatii - 7.80%
  •          Produse alimentare - 4.26%
  •          Servicii medicale - 4.26%
  •          Servicii nebancare - 4.26%
  •          Produse nealimentare - 3.55%
  •          Pandemie-Covid19 - 2.84%
  •          Servicii publice - 2.84%
  •          Asigurari- 1.42%
  •          Asociatia de proprietari - 1.42%
  •          Furt-  1.42%
  •          Jocuri de noroc - 1.42%
  •          Auto - 0.71%
  •          Protectia mediului- 0.71%
  •          Transport- 0.71%

 

 

 

 

InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Partenerii noștri
Super Consumator
Facebook Twitter YouTube Instagram