InfoCons vă prezintă situația reclamațiilor pentru luna Iunie 2020.
Un top al celor mai reclamate subiecte de consum în aceasta luna este constituit din următoarele domenii:
Achizitii on-line- 16.20%
Servicii Turism - 15.74%
Utilitati (gaze, apa, energie)- 12.96%
Practici comerciale - 11.57%
Telecomunicatii (telefonie fixa, mobila,CATV, internet) - 6.94%
Produse alimentare - 5.09%
Servicii postale si de curierat- 4.63%
Garantii - 4.17%
Auto - 3.70%
Produse nealimentare - 3.70%
Servicii bancare - 3.24%
Servicii publice -2.78%
Pandemie-Covid 19 - 2.31%
Asigurari - 1.85%
Transport (auto, aerian, maritim si feroviar) - 1.39%
Servicii nebancare (IFN, pensii private) - 0.93%
Jocuri de Noroc - 0.93%
Asociatii de proprietari - 0.93%
Servicii medicale - 0.46%
Protectia mediului - 0.46%
InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.
Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!
**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal