Navighezi în versiunea veche InfoCons.
This is default text for notification bar

Translate this page RO

Select language
InfoCons

Situatie sesizari luna Iunie 2020

InfoCons vă prezintă situația reclamațiilor pentru luna Iunie  2020.

Un top al celor mai reclamate subiecte de consum în aceasta luna este constituit din următoarele domenii:

 

 

 

 

Achizitii on-line- 16.20%
Servicii Turism - 15.74%
Utilitati (gaze, apa, energie)- 12.96%
Practici comerciale - 11.57%
Telecomunicatii (telefonie fixa, mobila,CATV, internet) - 6.94%
Produse alimentare - 5.09%
Servicii postale si de curierat- 4.63%
Garantii - 4.17%
Auto - 3.70%
Produse nealimentare - 3.70%
Servicii bancare - 3.24%
Servicii publice -2.78%
Pandemie-Covid 19 - 2.31%
Asigurari - 1.85%
Transport (auto, aerian, maritim si feroviar) - 1.39%
Servicii nebancare (IFN, pensii private) - 0.93%
Jocuri de Noroc - 0.93%
Asociatii de proprietari - 0.93%
Servicii medicale - 0.46%
Protectia mediului - 0.46%

 

 

 

InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Partenerii noștri
Super Consumator
Facebook Twitter YouTube Instagram