InfoCons vă prezintă situația reclamațiilor pentru luna Iulie 2020.
Un top al celor mai reclamate subiecte de consum în aceasta luna este constituit din următoarele domenii:
Practici comerciale |
25.53 % |
Servicii Turism |
20.57 % |
Achizitii online |
19.15 % |
Utilitati |
16.31 % |
Garantii |
13.48 % |
Telecomunicatii |
8.51 % |
Pandemie-Covid19 |
7.09 % |
Produse alimentare |
7.09 % |
Servicii bancare |
7.09 % |
Servicii postale si de curierat |
4.96 % |
Produse nealimentare |
4.26 % |
Servicii nebancare |
2.84 % |
Asigurari |
2.13 % |
Auto |
2.13 % |
Servicii medicale |
2.13 % |
Transport |
2.13 % |
Servicii ingrijire personala |
2.13 % |
Asociatia de proprietari |
1.42 % |
Protectia mediului |
1.42 % |
Imobiliare |
0.71 % |
InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.
Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!
**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal