InfoCons vă prezintă situația reclamațiilor pentru luna August 2020.
Un top al celor mai reclamate subiecte de consum în aceasta luna este constituit din următoarele domenii:
Practici comerciale - 39.72%
Servicii Turism - 31.21%
Telecomunicatii - 21.99%
Achizitii online - 19.15%
Utilitati - 19.15%
Garantii - 12.06%
Produse alimentare - 12.06%
Pandemie-Covid19 - 10.64%
Servicii postale si de curierat - 7.09%
Servicii bancare - 5.67%
Auto - 4.26%
Asigurari - 2.13%
Servicii medicale - 2.13%
Asociatia de proprietari - 1.42%
Protectia mediului - 1.42%
Servicii ingrijire personala - 1.42%
Jocuri de noroc - 0.71%
Produse nealimentare- 0.71%
Servicii nebancare - 0.71%
Servicii publice - 0.71%
Transport - 0.71%
InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.
Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!
**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal