Navighezi în versiunea veche InfoCons.
This is default text for notification bar

Translate this page RO

Select language
InfoCons

Situatie sesizari luna August 2020

  • Pensii Private InfoCons
  • Abonare la newsletter
  • Superconsumatorul
  • Romania 1918 - 2018
  • Marca Încrederii
  • Află cât costă produsele de bază în orașul tău!
  • Telefonul Consumatorilor
  • Publicația InfoCons

InfoCons vă prezintă situația reclamațiilor pentru luna August  2020.

Un top al celor mai reclamate subiecte de consum în aceasta luna este constituit din următoarele domenii:

 

 

Practici comerciale -  39.72%
Servicii Turism - 31.21%
Telecomunicatii - 21.99%
Achizitii online - 19.15%
Utilitati - 19.15%
Garantii - 12.06%
Produse alimentare - 12.06%
Pandemie-Covid19 - 10.64%
Servicii postale si de curierat -  7.09%
Servicii bancare - 5.67%
Auto - 4.26%
Asigurari - 2.13%
Servicii medicale - 2.13%
Asociatia de proprietari - 1.42%
Protectia mediului - 1.42%
Servicii ingrijire personala - 1.42%
Jocuri de noroc - 0.71%
Produse nealimentare-  0.71%
Servicii nebancare - 0.71%
Servicii publice - 0.71%
Transport - 0.71%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Partenerii noștri
Super Consumator
Facebook Twitter YouTube Instagram