Translate this page RO

Select language
InfoCons

Situatie sesizari luna August 2020

InfoCons vă prezintă situația reclamațiilor pentru luna August  2020.

Un top al celor mai reclamate subiecte de consum în aceasta luna este constituit din următoarele domenii:

 

 

Practici comerciale -  39.72%
Servicii Turism - 31.21%
Telecomunicatii - 21.99%
Achizitii online - 19.15%
Utilitati - 19.15%
Garantii - 12.06%
Produse alimentare - 12.06%
Pandemie-Covid19 - 10.64%
Servicii postale si de curierat -  7.09%
Servicii bancare - 5.67%
Auto - 4.26%
Asigurari - 2.13%
Servicii medicale - 2.13%
Asociatia de proprietari - 1.42%
Protectia mediului - 1.42%
Servicii ingrijire personala - 1.42%
Jocuri de noroc - 0.71%
Produse nealimentare-  0.71%
Servicii nebancare - 0.71%
Servicii publice - 0.71%
Transport - 0.71%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Partenerii noștri
Super Consumator
Facebook Twitter YouTube Instagram