Pentru ca este inceput de saptamana, InfoCons – InfoCons, va prezinta situatia reclamatiilor pentru saptamana 3-9 august 2015.
Un top al celor mai reclamate subiecte de consum din saptamana 3-9 august 2015 este format din:
Servicii de telefonie mobila : 19%Pachete de vacanta : 18%
Servicii de ingrijire : 18%
Fructe si legume : 9%
Haine, Incaltaminte si accesorii : 9%
Servicii postale : 9%
Altele : 9%
Electrocasnice mari : 9%
InfoCons – InfoCons (www.protectia-consumatorilor.ro), unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor – membra fondatoare a Federatiei Asociatiilor de Consumatori.
Fii INFORMAT! IA ATITUDINE – 0219615
InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.
Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!
**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal