Navighezi în versiunea veche InfoCons.
This is default text for notification bar

Translate this page RO

Select language
InfoCons

Sfaturi pentru alegerea ofertei de televiziune

  • Pensii Private InfoCons
  • Abonare la newsletter
  • Superconsumatorul
  • Romania 1918 - 2018
  • Marca Încrederii
  • Află cât costă produsele de bază în orașul tău!
  • Telefonul Consumatorilor
  • Publicația InfoCons

În prezent, în România, utilizatorii finali au mai multe opțiuni pentru recepționarea programelor de televiziune. Poți opta între televiziunea analogică (prin cablu) sau digitală (prin cablu, televiziunea digital terestră, televiziunea prin satelit – DTH sau IPTV – ce presupune transmiterea semnalului TV prin intermediul unor protocoale IP de internet). Atunci când ești în situația de a face o alegere, trebuie să ai în vedere avantajele, dar și dezavantajele acestor tehnologii raportate la numărul de canale recepționate, calitatea imaginii/sunetului, prețul abonamentelor și accesibilitatea serviciului.

Nu în ultimul rând, trebuie să ții cont de faptul că în prezent tendința generala este de a înlocui televiziunea analogică cu cea digitală, aceasta din urmă prezentând o serie de avantaje, cum ar fi: posibilitatea de a accesa un număr mai mare de canale, o calitate mai bună a imaginii și a sunetului, costuri mai reduse.

Citește și:

Drepturile cumpărătorilor la achiziționarea produselor online

La ce ar mai trebuie să fii atent/a când faci o alegere referitoare la serviciul de televiziune? Ar trebui să verifici, în principal, următoarele:

  • ce canale TV te interesează și care sunt furnizorii care le au incluse în ofertele lor; 

Atenție! Analizează ofertele: unele canale sunt incluse în pachete de programe pentru care trebuie să plătești suplimentar față de abonamentul standard (de exemplu, pachetele cu canale de filme); de asemenea, mulți furnizori oferă serviciul de televiziune în cadrul unui pachet de servicii care poate include și telefonie și internet. Vezi care este oferta care ți se potrivește!

Sursa: A.N.C.O.M.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Citește și:

Ești asigurat? Cum te-ai asigurat? Ai citit contractul de asigurare?

- Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

- Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel - 021.9615 sau *9615

Whats App - 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

 

 

 

 

 

InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Partenerii noștri
Super Consumator
Facebook Twitter YouTube Instagram