Sute de minute în rețea, sute de SMS-uri în rețea, minute naționale incluse sau tarife preferențiale pentru anumite destinații. Ce ar trebui să alegi? Acea ofertă care se potrivește cel mai bine nevoilor tale.
Înainte de a te decide asupra unei oferte sau asupra unui furnizor de telefonie, informează-te despre următoarele lucruri:
dacă serviciul este disponibil în zona ta, în cazul telefoniei fixe;
gradul de acoperire, în cazul telefoniei mobile; Notă! ANCOM a pus la dispoziția utilizatorilor www.aisemnal.ro, o platformă informatică care arată acoperirea și nivelul de semnal mobil pe întreg teritoriul României, rezultate în urma măsurătorilor efectuate de Autoritate. Poți opta la început pentru o cartelă preplătită pentru a verifica acoperirea și calitatea serviciului.
tarifele: tariful de conectare/instalare, tariful abonamentului lunar și dacă acesta este condiționat de achiziționarea unui pachet de servicii, tariful pentru utilizarea/închirierea unor echipamente adiționale (dacă este cazul), tarifele în roaming/ tarife pentru apeluri internaționale (dacă este cazul);
resursele incluse lunar – câte minute/SMS-uri ai incluse în abonamentul/creditul/extraopțiunea aleasă, în ce rețele le poți folosi, în ce ordine le vei consuma și ce tarife ai după consumarea minutelor/SMS-urilor incluse etc;
termenul de instalare/activare a serviciului;
cum poți anunța o defecțiune și în ce termen se remediază;
la ce despăgubiri ai dreptul dacă furnizorul nu respectă anumite clauze contractuale;
perioada minimă pentru care te angajezi să păstrezi contractul;
taxele pe care ar trebui să le plătești dacă renunți la contract înainte de termen;
dacă telefonul pe care îl achiziționezi împreună cu serviciul este codat în rețeaua operatorului respectiv.
Pentru a găsi oferta adecvată nevoilor tale de comunicare, acceseazăwww.veritel.ro. Poți afla informații despre ofertele de telefonie și din magazinele sau de pe paginile de internet ale furnizorilor.
Sursa:ANCOM
InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.
Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!
**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal
InfoCons este singura voce la nivel naţional pentru consumatori, membru cu drepturi depline a Organizaţiei Mondiale Consumers International. Asociaţia de consumatori este necesară acum, mai mult ca niciodată. Protectia consumatorului este misiunea pe care ne-am asumat-o. Viziunea noastră este o lume unde să avem cu toţii acces la siguranţă, bunuri şi servicii durabile. Puterea noastră colectivă este suportul pentru consumatorii din întreaga ţară.
InfoCons este operator de date cu caracter personal inregistrat cu nr. 12617/05.10.2009
* număr cu tarif normal în rețeaua Telekom, din toate rețelele