Navighezi în versiunea veche InfoCons.
This is default text for notification bar

Translate this page RO

Select language
InfoCons

Sfaturi pentru alegerea ofertei de telefonie

Sute de minute în retea, sute de SMS-uri în retea, minute nationale incluse sau tarife preferentiale pentru anumite destinatii. Ce ar trebui sa alegi? Acea oferta care corespunde cel mai bine nevoilor tale.

Înainte de a te decide asupra unei oferte sau asupra unui furnizor de telefonie, informeaza-te despre urmatoarele lucruri:

Citește și:

SuperConsumatorul testeaza sortimentele de paine de pe piata

  • daca serviciul este disponibil în zona ta, în cazul telefoniei fixe; 

  • gradul de acoperire, în cazul telefoniei mobile; Nota! Poti obtine aceasta informatie direct din magazinele/casieriile furnizorului sau consultând hartile de acoperire disponibile pe site-ul acestuia. Ia în calcul ca hartile reflecta acoperirea din exteriorul cladirilor si valorile sunt orientative, nefiind garantate. Poti opta la început pentru o cartela preplatita pentru a verifica acoperirea si calitatea serviciului.

  • tarifele: tariful de conectare/instalare, tariful abonamentului lunar si daca acesta este conditionat de achizitionarea unui pachet de servicii, tariful pentru utilizarea/închirierea unor echipamente aditionale (daca este cazul), tarifele în roaming/ tarife pentru apeluri internationale;

  • câte minute/SMS-uri include abonamentul/creditul/extraoptiunea, în ce retele le poti folosi, în ce ordine le vei consuma si ce tarife ai dupa consumarea minutelor/SMS-urilor incluse;

  • termenul de instalare/activare a serviciului;

Citește și:

Care sunt cantitățile de glucide și zaharuri din energizante?

  • cum poti anunta o defectiune si în ce termen se remediaza;

  • la ce despagubiri ai dreptul daca furnizorul nu respecta anumite clauze contractuale;

  • perioada minima pentru care te angajezi sa nu renunti la contract;

  • taxele pe care ar trebui sa le platesti daca renunti la contract înainte de termen;

Citește și:

Atenție la ofertele de telefonie și date mobile fără roaming!

  • daca telefonul pe care îl achizitionezi împreuna cu serviciul este codat în retea.

Pentru a gasi oferta cea mai potrivita nevoilor tale de comunicare, acceseaza www.veritel.roPoti afla informatii despre ofertele de telefonie si din magazinele sau de pe paginile de internet ale furnizorilor.

Sursa: ANCOM

 

Citește și:

- Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

- Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel - 021.9615 sau *9615

Whats App - 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

 

 

 

InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Partenerii noștri
Super Consumator
Facebook Twitter YouTube Instagram