Translate this page RO

Select language
InfoCons

Schimbarea furnizorului de energie

Dacă decideți să vă schimbați furnizorul de electricitate sau de gaze, acest lucru nu va antrena perceperea niciunei taxe. Operatorul de rețea din zona dumneavoastră trebuie să facă schimbarea în termen de 3 săptămâni, cu condiția să respectați clauzele și condițiile contractului inițial (de exemplu, perioada de preaviz, durata minimă convenită a contractului). Furnizorilor nu li se permite impunerea de obligații disproporționate care ar putea împiedica un consumator să facă schimbarea.

Decontul final de lichidare din partea furnizorului anterior ar trebui să vă parvină în termen de cel mult 6 săptămâni de la schimbare.

Alegerea furnizorului de energie

În UE(În acest caz, cele 28 de state membre ale UE + Islanda, Liechtenstein și Norvegia.), orice cetățean este liber să aleagă un furnizor de electricitate sau de gaze naturale din lista furnizorilor activi pe plan local.

Puteți alege inclusiv un furnizor de electricitate sau de gaze înregistrat în altă țară din UE, cu condiția ca acesta să ofere servicii și în zona în care locuiți și să încheie un contract cu dumneavoastră.

Sursa: Europa.eu

 

 

 

 

 

Citește și:

Me Is Mine – Observator Model Antifurt de Identitate

- Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

- Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel - 021.9615 sau *9615

Whats App - 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Partenerii noștri
Super Consumator
Facebook Twitter YouTube Google+