Navighezi în versiunea veche InfoCons.
This is default text for notification bar

Translate this page RO

Select language
InfoCons

Lansarea Centrului National de Consiliere si Consultanta a Consumatorilor in domeniul financiar-bancar

Lansarea Centrului National de Consiliere si Consultanta a Consumatorilor in domeniul financiar-bancar

Pentru a descarca Formularul de Cerere Consultanta pentru Servicii Financiar – Bancare, click AICI.

Clic aici pentru a completa online formularul de Cerere Consultanta pentru Servicii Financiar – Bancare.

Ieri, 19 septembrie 2013, in cadrul evenimentului desfasurat la Banca Nationala a Romaniei, a fost lansat Centrul National de Consiliere si Consultanta a consumatorilor in domeniul financiar-bancar, cu sediul in Str. Negru Voda, nr. 3, Sector 3, Bucuresti (Institutul Bancar Roman).

Proiectul este initiat de InfoCons – InfoCons, sub egida Federatiei Asociatiilor de Consumatori, in parteneriat cu  Banca Nationala a Romaniei.

In  cadrul proiectului, consumatorii au la dispozitie un numar de telefon unic – 021.9615, la care pot suna pentru sesizari in domeniul financiar-bancar. Numarul este cu tarif normal in reteaua Romtelecom, apelabil din toate retelele, iar informarea si consilierea consumatorilor se va acorda cu titlu gratuit, precum si demersurile necesare  in vederea Solutionarii Alternative a Disputelor pentru litigiile dintre consumatori si banci.

InfoCons – InfoCons – InfoCons, unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor.

Partenerii noștri
Super Consumator
Facebook Twitter YouTube Instagram