Translate this page RO

Select language
InfoCons

Instalarea și activarea serviciului de internet

În ceea ce privește instalarea și activarea serviciului de internet, termenul necesar pentru furnizarea serviciului este o informație ce trebuie să se regăsească în contractul pe care îl închei cu furnizorul. De obicei, în contract este precizat un termen maxim în care furnizorul îți va instala/activa serviciul. Acesta îți poate instala/activa serviciile mai repede, însă te sfătuim să iei în calcul termenul prevăzut în contract întrucât doar în cazul depășirii acestuia poți depune o reclamație sau poți solicita despăgubiri.
 
 
 
 
 
Înainte de a încheia un contract cu un furnizor, poți accesa site-ul acestuia și poți verifica în ce măsură respectă furnizorul, în general, termenul pentru furnizarea serviciului. Detalii aici.
 
Dacă vrei să-i reclami furnizorului depășirea termenului de instalare/activare a serviciului menționat în contract, te sfătuim să consulți Procedura de soluționare a reclamațiilor și Procedura de măsurare a parametrilor de calitate, documente ce trebuie să se regăsească pe site-ul furnizorului.
Sursa: A.N.C.O.M.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Partenerii noștri
Super Consumator
Facebook Twitter YouTube Google+