Translate this page RO

Select language
InfoCons

Comisia lansează ediția din 2019 a Monitorului pentru orașe culturale și creative

Comisia Europeană a lansat a doua ediție a Monitorului orașelor culturale și creative . Conceput pentru a calibra și a crește potențialul creativ și cultural al orașelor europene, acest instrument joacă un rol cheie în ceea ce privește creșterea economică și coeziunea socială. În urma succesului primei ediții din 2017, ediția 2019 prezintă un tabel actualizat al bogăției culturale și creative a Europei, bazată pe un eșantion extins de 190 de orașe din 30 de țări, inclusiv Norvegia și Elveția. Monitorul a fost creat de Centrul comun de cercetare, serviciul științific și cunoștințe al Comisiei Europene și vine cu un instrument online reproiectat care permite orașelor să adauge propriile date pentru acoperire și calibrare aprofundate. 

Citește și:

Documente de călătorie pentru membrii de familie din afara UE ai cetățenilor europeni

Guvernele locale din toată Europa s-au inspirat din prima ediție a Moniteur des villes culturelles et créatives. De exemplu, Madrid (Spania) a utilizat datele conținute în Monitor pentru a identifica principalele active culturale și creative (monumente, muzee, cinematografe, teatre și galerii de artă) de care trebuia să țină cont în strategia sa de marcă pentru îmbunătățirea clasamentului său internațional. 

Capitala spaniolă a publicat apoi o nouă broșură intitulată „Madrid - Fapte și cifre 2018”, care promovează multe locații culturale ale orașului. Monitorul a permis, de asemenea, orașului Győr (Ungaria) să își analizeze nevoile viitoare de investiții și să adune dovezi care să susțină decizia sa de a adopta o strategie de investiții. economie culturală și creativă pentru perioada 2019-2028, care identifică principalele măsuri care trebuie puse în aplicare, precum crearea de spații creative pentru artiști și deschiderea unui centru de eclozare dedicat proiectării. Umeå (Suedia) a folosit acest instrument pentru sensibilizarea actorilor locali la rolul pe care trebuie să-l joace investițiile culturale în favorizarea creșterii durabile. 

Sursa: Comisia Europeana

 

 

 

 

 

 

Citește și:

 

 

 

 

 

 

 

 

InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Partenerii noștri
Super Consumator
Facebook Twitter YouTube Google+