Navighezi în versiunea veche InfoCons.
This is default text for notification bar

Translate this page RO

Select language
InfoCons

Asistență în caz de refuz la îmbarcarea în avion

  • Pensii Private InfoCons
  • Abonare la newsletter
  • Superconsumatorul
  • Romania 1918 - 2018
  • Marca Încrederii
  • Află cât costă produsele de bază în orașul tău!
  • Telefonul Consumatorilor
  • Publicația InfoCons

În timpul în care așteptați, companiile aeriene trebuie să vă ofere asistență gratuită. Dacă aveți o călătorie cu probleme trebuie să anunțați compania aeriană pentru a evita situația în care trebuie să găsiți singur soluții. De asemenea, asistența furnizată trebuie să includa:

  • Băuturi răcoritoare
  • Alimente
  • Cazare
  • Transport între aeroport și locul de cazare
  • 2 apeluri telefonice, telex, fax, e-mail

Plasarea la o clasă de călătorie superioară sau inferioară 

Dacă ați fost plasat la o clasă de călătorie superioară, compania aeriană nu vă poate obliga să plătiți în plus.

Dacă ați fost plasat la o clasă de călătorie inferioară, aveți dreptul la rambursarea unui procent din prețul biletului, în funcție de distanța de zbor:

a) 30 % - pentru zboruri de maximum 1 500 km

b) 50 % - pentru zboruri în UE de peste 1 500 km (cu excepția zborurilor între UE și departamentele franceze de peste mări) și pentru toate celelalte zboruri pe distanțe cuprinse între 1 500 și 3 500 km

c) 75 % - pentru zborurile care nu intră la categoria (a) sau (b), inclusiv pentru zboruri între UE și departamentele franceze de peste mări.

Dacă aveți 2 sau mai multe zboruri de legătură incluse într-un singur bilet, rambursarea nu poate fi plătită decât pentru zborul pe parcursul căruia ați fost plasat la o clasă inferioară, nu pentru toată călătoria. Rambursareatrebuie plătită în termen de 7 zile.

Stdiu realizat pentru Protectia Consumatorului. 

Sursa: Europa.eu

 

Citește și:

Ești asigurat? Cum te-ai asigurat? Ai citit contractul de asigurare?

- Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

- Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel - 021.9615 sau *9615

Whats App - 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

 

 

InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Partenerii noștri
Super Consumator
Facebook Twitter YouTube Instagram