Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor a demarat o serie de discuții cu reprezentanții furnizorilor de utilități publice, respectiv Distrigaz Sud Rețele, Engie România SA și Enel România etc.
În urma centralizării, la nivel național, a sesizărilor primite de la consumatori au fost puse în discuție următoarele probleme:
- întârzieri nejustificate în efectuarea lucrărilor de execuție ale branșamentelor;
- întârzieri în realizarea branșamentelor din cauza relației dintre entitățiile emitente de avize;
- majorările facturilor făra o informare corectă, completă și precisă în prealabil a consumatorilor, majorări urmate de recalculări;
- necesitatea stabilirii unui grup de lucru la nivelul entităților implicate în domeniul furnizorilor de utilități.
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor a propus constituirea unui birou unic pe lângă consiliile locale din care să facă parte toate entitățile emitente de avize și autorizații ce vizează debranșarea/bransarea populației de la utilitați publice. De asemenea, ANPC a propus desemnarea unui reprezentant al fiecărui furnizor de utilități la nivel de județ în vederea urgentării soluționării sesizărilor consumatorilor.
Sursa: A.N.P.C.
Citește și:
- Ești asigurat? Cum te-ai asigurat? Ai citit contractul de asigurare?
- Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!
- Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!
Nr. de tel - 021.9615 sau *9615
Whats App - 0732.008.969
Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro
InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.
Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!
**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal