InfoCons vine în sprijinul consumatorilor din România, în special în această perioadă dificilă și pune la dispoziția acestora numărul 021-9615 număr cu tarif normal în rețeaua Telekom, apelabil din toate rețelele, numar dedicat consumatorilor care au au în desfășurare un credit bancar, care au amânat ratele aferente acestui credit conform prevederilor legale sau care doresc amânarea ratelor. La acest număr consumatorii pot solicita consiliere, informare și pot depune o sesizare în domeniul financiar bancar din perspectiva protecției consumatorilor.
Mișcarea de Protecția consumatorilor - este alături de cei care întâmpină probleme cu o institușie financiar bancară, atât din perspectiva respectării prevederilor contractuale, informarea corectă și transparentă a acestora în special în cazul în care doresc amânarea ratelor conform legislației.
Consumatorii care au în derulare un credit bancar își pot apăra drepturile și pot lua atitudine când acestea le-au fost încălcate sau nu au fost respectate.
Dacă aceștia au o problema legată de doemniul financiar bancar din perspectiva protecției consumatorilor pot apela la numarul destinat acestui Proiect și pot solicita informații utile.
Toți consumatorii care intâmpină probleme sau au nevoie de consiliere în acest domeniu pot accesa totodată și numărul de telefon 021-9615, direct la adresa de e-mail: juridic@infocons.ro sau în scris la C.P 38, O.P. 53 sector 4, București.
Drepturile fundamentale ale consumatorilor:
„Un consumator cu atitudine înseamnă cu adevărat un consumator european care nu stă și doar observă și se și implică activ. Implicarea este la îndemâna fiecaruia dintre noi. Prin aceasta putem schimba cu adevărat ceva. Trebuie să luăm atitudine, să depunem o sesizare pentru ca generațiile următoare să nu mai pățească ce am pățit noi. InfoCons este alături de consumatorii care întâmpină dificultăți cu o instituție financiar bancară si ar trebui să fim cu toții mai atenți, mai responsabili și mai ales să adoptăm o9atitudine!”
Sorin Mierlea - Președinte InfoCons
InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.
Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!
**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal