Arată versiunea pentru desktop (clasică)
InfoCons

Translate this page RO

Select language

Stii ce fel de ketchup cumperi?!

2.8 g sare la 100g de ketchup!  

InfoCons a realizat un studiu pe etichetele produselor tip Ketchup ce se regasesc pe piata din Romania.

In cadrul studiului au fost analizate 26 de produse tip ketchup, achizitionate in mod aleatoriu si anonim de catre reprezentatii InfoCons din supermarket-urile de pe teritoriul tarii.

Ca urmare a realizarii acestui studiu a reiesit faptul ca, pentru cele 26 de tipuri de produse analizate, numarul de E-uri variaza intre 1 si 9:

  • 30.76 % din produsele analizate au in continut 5 E-uri;
  • 25 % din produsele analizate au in continut 2 E-uri;
  • 23.07 % din produsele analizate au in continut 4 E-uri;
  • 7.69 % din produsele analizate au in continut 1 sau 7 E-uri;
  • 3.84 % din produsele analizate au in continut 6 sau 9 E-uri.

Totodata, produsele tip ketchup care au stat la baza studiului au ca distribuitor / producator urmatoarele companii: S.C. Productie Ardealul S.R.L. , S.C.Univer Product S.R.L., S.C. Mega Image S.R.L., SC. Carrefour Romania S.A., S.C. Extracte Naturale Natex S.R.L., S.C. Papalito Trading S.R.L., S.C. Sitemani S.R.L., S.C. Profi Rom Food S.R.L., S.C. Lidl Romania S.C.S., S.C. REWE Romania S.R.L., S.C. Sahprod Meteor S.R.L., Romania Hypermarche S.A., S.C. Auchan Romania S.A., S.C. Polimark Foods S.R.L.

In cadrul acestui studiu au fost gasite doua produse ce nu au trecute datele de identificare ale distribuitorului: ZPOW Dawtona Danuta Wielgomas produs in Polonia, si achizitionat din supermarket-ul Kaufland  si Develey Musztardy I Sosy produs tot in Polonia, produsul fiind achizitionat din supermarket-ul LIDL Disconut.

Din punct de vedere al cantitatii de sare/ 100 g de produs, aceasta se situeaza intre 1.9 g si 2.8 g.

De asemenea din cele 84.61 % de produse care au inserat pe eticheta valorile energetice /100g, acestea se situeaza intre 31 kcal si 141 kcal.

Urmariti site-ul www.teste-comparative.ro pentru a fi la curent cu ultimele studii publicate de InfoCons.  

Studiul face parte dintr-un proiect de informare asupra produselor comercializate atat pe piata romaneasca, cat si pe cea europeana.

Este derulat de InfoCons (membra cu drepturi depline in cadrul consortiului I.C.R.T. - International Consumer Research & Testing pentru produse si servicii la standarde europene), pentru ca alegerea cetateanului consumator sa fie facuta in cunostinta de cauza.

Pentru a vizualiza rezultatele complete ale studiului, accesați tabelul aici.

 

Despre: InfoCons (www.infocons.ro), unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor.

Ia atitudine! Cunoaste-ti drepturile si exercita-le apeland 021 9615!

Partenerii noștri
Super Consumator
Facebook Twitter YouTube Google+