Translate this page RO

Select language
InfoCons

Lansarea Centrului National de Consiliere si Consultanta a Consumatorilor in domeniul activitatii notariale

In data de 15 august 2015  a fost  lansat Centrul National de Consiliere si Consultanta a Consumatorilor in domeniul activitatii notariale.

Proiectul este initiat de InfoCons, sub egida Federatiei Asociatiilor de Consumatori, cu sprijinul  Uniunii Nationale a Notarilor Publici din Romania (UNNPR).

In  cadrul proiectului, consumatorii au la dispozitie un numar de telefon unic – 021.9615, la care pot suna pentru sesizari in domeniul activitatii notariale, totodata acestia pot depune sesizarea si in format scris prin e-mail la adresa : notariat@infocons.ro sau prin posta la O.P. 4, C.P.4, sector 3, Bucuresti. Numarul de telefon este cu tarif normal in reteaua Telekom apelabil din toate retelele, iar informarea si consilierea consumatorilor se va acorda cu titlu gratuit, precum si demersurile necesare  in vederea Solutionarii Alternative a Disputelor pentru litigiile dintre consumatori si cabinetele notariale.

Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – A.N.P.C.P.P.S.Romania – InfoCons, unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor.

Ia atitudine! Cunoaste-ti drepturile si exercita-le apeland 021 9615!

Partenerii noștri
Super Consumator
Facebook Twitter YouTube Google+