Navighezi în versiunea veche InfoCons.
This is default text for notification bar

Translate this page RO

Select language
InfoCons

Știați că....produse din lapte

Știați că...

  • trebuie să acordați o atenție deosebită când cumpărați lapte și produse din lapte asupra modului de prezentare a ambalajului; în cazul în care ambalajul este bombat, rezultă că a început procesul de fermentare și produsul nu mai este propriu consumului uman;
  • să acordați atenție deosebită condițiilor de depozitare, atât în magazinul de desfacere, cât și la domiciliu; verificați dacă laptele și produsele lactate sunt păstrate la temperatura indicată de producator; refuzați să achiziționați produse care au fost expuse la comercializare la alte temperaturi decât cele indicate de producător.

Citește și:

Pierderea, furtul, înlocuirea permisului de conducere

  • să solicitați vânzătorului, în cazul în care magazinul nu are asigurat sistemul de autoservire, să vă arate eticheta produsului pentru a analiza compoziția și, mai ales, încadrarea în data durabilității minimale;
  • să refuzați produsele pentru care aveți îndoieli privind calitatea și modul de informare prin etichetare.
  • Când doriți să cumpărați lapte și produse din lapte, solicitați informații suplimentare vânzătorilor cu privire la natura produselor pe care doriți să le cumpărați, întrucât există cazuri în care comercianții expun la vânzare, în același spațiu înlocuitori de produse lactate alături de produse lactate; în condițiile în care modul de prezentare (forma de calup, dimensiuni, aspect, culoare) și chiar de etichetare sunt asemănătoare, diferențierea este îngreunată, motiv pentru care este absolut necesar să solicitați informații suplimentare din partea personalului cu atribuții de vânzare din cadrul magazinelor. 

Citește și:

Știați că... Achiziționarea de ouă

  • să refuzați produsele care prezintă data durabilității minimale/data limită de consum modificată sau depășită.
  • la cumpărarea produselor alimentare și implicit a laptelui și produselor din lapte, solicitați și păstrați bonul de casă pentru a putea proba în cazul în care, în mod justificat, doriți să reclamați calitatea/siguranța unui produs.
  • să nu cumpărați lapte și produse din lapte din locuri neautorizate; comerciantul respectiv nu are posibilitatea să asigure condițiile optime de transport, depozitare și comercializare și nu vă poate elibara bon de casă cu care să justificați tranzacția comercială și riscați să achiziționați un produs neconform sau chiar nesigur care poate să va afecteze sănătatea.

 

Citește și:

- Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

- Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel - 021.9615 sau *9615

Whats App - 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

 

 

InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Partenerii noștri
Super Consumator
Facebook Twitter YouTube Instagram