Navighezi în versiunea veche InfoCons.
This is default text for notification bar

Translate this page RO

Select language
InfoCons

Ce este de făcut în cazul în care ați fost înșelat?

Dacă cineva a accesat contul dumneavoastră online, contul bancar sau a obținut date despre cardul de credit, sunați de îndată instituția financiară astfel încât contul dumneavoastră să fie închis cât mai curând posibil, în acest fel limitându-se suma de bani pe care o pierdeți.

Instituțiile bancare pot, de asemenea, efectua o operație de „refuz de plată” (inversare tranzacție) în cazul în care consideră că s-a efectuat o tranzacție frauduloasă prin cardul dumneavoastră de credit.

Nu folosiți datele de contact ce sunt menționate în e-mailuri sau website-uri ce vi se par suspecte - probabil că acestea sunt false și vă conduc către un escroc. Veți putea găsi date de contact legitime în cartea de telefon, în extrasul de cont bancar sau pe verso-ul cardului bancar.

 

 

InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Partenerii noștri
Super Consumator
Facebook Twitter YouTube Instagram