Oriunde v-ați afla în UE trebuie să puteți beneficia, la un preț accesibil, de servicii de comunicații electronice de bună calitate, inclusiv de acces de bază la internet. Trebuie să existe cel puțin un furnizor de internet care să vă poată oferi acest serviciu. Este vorba despre așa-numitul principiu al „serviciilor universale".
Pentru detalii, contactați autoritățile naționale de reglementare din țara dumneavoastră. Acestea vă vor pune în legătură cu furnizorul de servicii universale.
Furnizorul de internet trebuie să vă ofere informații despre:
Furnizorul de internet trebuie, de asemenea:
Dacă sunteți utilizator cu dizabilități, aveți acces la aceleași servicii și la aceiași furnizori ca marea majoritate a consumatorilor.
De asemenea, puteți beneficia de dispozitive speciale de accesibilitate oferite de furnizor, cum ar fi un software de mărire a caracterelor sau un cititor de ecran, în cazul în care aveți deficiențe de vedere.
Autoritățile naționale de reglementare vă pot oferi mai multe detalii despre aceste drepturi privind accesibilitatea.
Datele personale ale consumatorilor trebuie protejate în mod corespunzător.
Consumatorii au dreptul:
InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.
Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!
**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal