Bucuresti

Secretariat General A.N.P.C.P.P.S.Romania – Bucuresti

 29.07.2012  

Date de contact
Centrul National de Consiliere si Consultanta in Domeniul Financiar-Bancar
  • Str. Negru Voda nr. 3, cod postal 030774 Sector 3, Bucuresti, Romania (camera 112 din cadrul fostei cladiri a Institutului Bancar Roman)
  • Telefon: 031.101.25.14; 021/319.32.66
  • Fax: 031.101.25.15
  • Email: office@anpcppsr.ro
  • Luni – Vineri: 9:00 → 17:00

Atentie! Daca doriti sa faceti o reclamatie calitatea de membru este obligatorie. Nu folositi acest formular pentru reclamatii intrucat acestea NU vor fi luate in considerare.

A.N.P.C.P.P.S.Romania – InfoCons este operator de date cu caracter personal inregistrat cu nr. 12617/05.10.2009

Vrei sa ne contactezi direct? Foloseste formularul de mai jos

captcha

Afla mai multe despre noi! Da-ne un Like

112 - numar unic de urgenta
IA ATITUDINE! Directioneaza 2% din impozitul pe venit!
COBALT - Contributing to building of awareness, learning and transfer of knowledge on sustainable use of raw materials
Combaterea comertului online cu medicamente false
Resursa de Sanatate
Romania Curata
ANDRE-RIEU-InfoCons
Asociatia pentru Andrei

Știi ce mănânci? Citește etichetele

Află mai multe despre ce informaţii trebuie să gaseşti prezente pe etichetele produselor alimentare şi de ce este important să le citeşti cu atenţie.

 03.01.2013  Citeste articolul

O vacanţă asigurată! Ghidul tău de călătorii în străinătate

Asigurarea de călătorie este un contract încheiat între tine şi o companie specializată de asigurări. Compania se angajează să îţi plătească cheltuielile medicale şi/sau repatrierea, în schimbul unei prime de asigurare. Alege cu grijă suma asigurată! În unele cazuri, sumele asigurate mici pot să limiteze sau să excludă cheltuielile de repatriere. Asigurarea poate fi cumpărată doar pe teritoriul României şi este valabilă doar în ţările menţionate de tine la momentul achiziţionării.

 09.04.2013  Citeste articolul

Comunici mai mult, mai bine, mai ieftin

Află mai multe despre drepturile tale în relaţia cu operatorii de telefonie mobile.

 03.01.2013  Citeste articolul

Cea mai bună afacere… sau nu? Cum poți recunoaște o practică incorectă

Află ce înseamna o practică commercială abuzivă, cine te poate ajuta, şi cum, atunci când devii victima unei asemenea practici.

   Citeste articolul

Cum poţi face o plângere eficientă

Află care sunt drepturile tale în situația menționată. Dacă nu reușești să găsești informațiile care-ți sunt necesare, cere sprijinul unei asociații de consumatori.

Dacă problema este mai complexă, încearcă pui totul pe hârtie, cât mai scurt posibil – când s-a întâmplat, ce. Este bine ca totul să fie clar, structurat și să nu te pierzi în detalii inutile.

 09.01.2013  Citeste articolul
InfoCons pe Facebook
Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România
Translate »